niedziela, 8 lipca 2012

wyniki ;)

witam Was serdecznie;)

z gory przepraszam za opoznienie, mam nadzieje ze mi wybaczycie;)
a zwyciescami sa :

ShopPanna i Dika16
prosilabym o kontakt na pracowniabambuskowej@o2.pl przepraszam za wprowadzenie w blad z poprzednim meilem;)

w tym tygodniu zaprosze Was na jesszcze jeden konkurs mam nadzieje ze beda chetne osoby;)
dziekuje wszystkim z gory za wziecie udzialu;)
jaka kopertowke chcielibyscie zobaczyc w nstepnym losowaniu?:)

pozdrawam Was;)


ps zapomnialam;p dla wszystkich ktorzy nie wygrali mam mala nagrode pocieszenia;) wysylka gratis;) czyli placicie za sama kopertowke ;) jesli sa chetni to zapraszam;)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom:)
    A ja się czaję na te projektu brata:), ale muszę chwilowo finansowo odsapnąć:).

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie będą chętni (:
    ja bym widziała coś dużego, neonowego - może żółty, kobaltowy, albo zielony? (:
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak miło - mój pierwszy udział w rozdaniu i od razu wygrana - zupełne zaskoczenie :)
    Dziękuję :)))
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  4. A i maila wysłałam na ten drugi adres (pracowniabambuskowej@o2.pl), bo na adres pracowniatworcza@o2.pl nie chciał się "wysłać" :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku naprawdę :) Jutro mam 31 urodziny,ale prezent, dziękuję :):):) napisałam maila na pracowniatworcza@o2.pl
    pozdrawiam!!!! Dziękuję dziękuję też jestem zaskoczona,ale baaardzo mile!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz dostałam info,że mój mail na ten adres nie dotarł :( napiszę na ten co shoppanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj kochana, co z Naszą współpracą o której rozmawiałyśmy jakiś czas temu drogą mailową ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ile ta kopertówka kosztuje?
    Bo byłabym chętna.. zapłaciłabym za nią przy odbiorze jej. Odpisz jak najszybciej. Proszę :)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń